dinsdag 21 oktober 2014

50 awesome things

Hey everyone,

vandaag heb ik weer een nieuwe blogpost voor jullie. Dit keer is het een lijst met vijftig awesome things! Hoewel ik zelf een redelijk negatief persoon ben, probeer ik altijd de leuke kanten te bekijken. Ik heb dus een lijst gemaakt van vijftig dingen waarvan ik een glimlach op mijn gezicht krijg.  Het was nogal een opgave, maar het is gelukt. Hope you like it!

 




1. Een nieuw liedje vinden en hem drie dagen op repeat zetten.
2. Wanneer er onverwacht uren op school uitvallen en je eerder thuis bent.
3. Complimentjes krijgen over je uiterlijk.
4. Een voldoende halen op een toets waar je niet voor had gestudeerd.
5. Uren een boek lezen en helemaal in die wereld verzand raken.
6. Knuffelen met je huisdier als je thuis komt.
7. De slappe lach krijgen tot je buik pijn doet.
8. Je onesie aantrekken als je het koud hebt.
9. Thee drinken met je moeder.
10. Een hele dag niets doen.
11. Een Disney film kijken.
12. Kaarsjes in de avond.
13. Een good hair day.
14. Foto's van vroeger terug vinden.
15. Een creative bui hebben.
16. De perfecte selfie maken.
17. Chocola eten.
18. Skeeleren.
19. Je nagels in één keer goed lakken zonder vlekken ergens te maken.
20. Winnen met Monopoly.
21. De gymleraar verbazen door een goede tijd te rennen.
22. Spongebob.
23. Een nieuw filmpje van je favoriete Youtuber
24. Warme sokken.
25. Gesprekken laat in de avond.





26. Nieuw ondergoed.
27. 100% batterij.
28. Geld geven aan een goed doel.
29. Iets terug vinden wat je kwijt was.
30. Een liedje van vroeger terug luisteren.
31. Stoeien met je best friends.
32. Mario Kart op de Wii spelen.
33. Uren in bad liggen.
34. Zingen.
35. Goed gelukte taart/koekjes bakken.
36. Lang douchen.
37. Je zelfverzekerd voelen.
38. Iemand anders laten lachen.
39. Chocolademelk.
40. Iets nieuws proberen en het heel leuk vinden.
41. Een ketting/ring 24/7 dragen.
42. Sale.
43. Thuis komen na het shoppen met een tas vol kleding.
44. In een keer de perfecte winged eyeliner maken.
45. Niks merken als je ongesteld bent.
46. Flowers.
47. Het goed maken na een ruzie.
48. Knuffels.
49. Sleepovers.
50. Zakgeld krijgen.

Wat vonden jullie hiervan? Zijn jullie het eens met mijn lijstje? Wat zou je hier aan toevoegen?
See you next time,
Xoxo Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten