donderdag 9 oktober 2014

First blogpost

Hey everyone,
het is nu officeel, mijn eerste echte blogpost! En nog lang niet de laatste, haha. Ik zal mezelf eerst even voorstellen:
Ik ben Iris, 13 jaar oud, en ik zit doe gymnasium. Ik hou heel erg van boeken lezen, films kijken, verhalen schrijven, zingen, piano spelen, muziek luisteren en chillen met friends. Ook vind ik make up en fashion echt heel leuk. Ik doe aan aikido, dat is een soort van karate, en ik zit op piano les.
Al sinds ik klein ben schrijf ik verhalen en wil ik een blog beginnen. Dus nu is het zo ver!
Ik ga hier schrijven over mijn leven, dingen die ik leuk vind (fashion, make up, lifestyle, enz) en dat ben ik van plan twee keer per week te doen, op dinsdag en zaterdag. Het kan soms verschillen, af en toe heb ik gewoon geen tijd vanwege school en soms post zal ik wat meer posten, maar ik zal mijn best doen!
Neem gerust een kijkje en veel plezier!
See you,
Iris <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten