zaterdag 11 oktober 2014

It's autumn, baby!

Hey lovelies,


As we all can see, de herfst is weer begonnen! Eigenlijk is dit mijn lievelings seizoen, op de zomer na. Vandaag vertel ik mijn vijf favorieten in de herfst! 



1. De koude & regenachtige dagen



Okay ik moet toegeven, fietsen door de regen is niet echt mijn ding, maar binnen zitten terwijl het regent dan weer wel. Geef me op zo'n dag mijn bed met thee en een goed boek, en ik ben de gelukkigste persoon op aarde. 

2. Warme chocolade melk


Summer is over, dus er mag weer volop gegeten worden! En wat is lekkerder & warmer dan warme chocolade melk? Niks dus.

3. Sweater weather 


O man, ik heb een oversized Oxford sweater, hij zit zo lekker! Ik heb het altijd gelijk lekker warm & hij is zo groot dat ik er in weg kan kruipen. Love it. Ik hou zo erg van sweaters dat ik ze zelfs in de zomer probeer te dragen (okay 's avonds dan). Dus ik ben super blij dat ik ze nu weer gewoon kan dragen! 

4. Knuffelen




Jup, ik ben echt zo'n knuffel persoon. In de zomer is het dan meestal te warm, in de herfst omhels ik het liefst iedereen.

5. Halloween


Ook al doe ik helaas al drie jaar niet meer aan Halloween (er is niks om te doen in het boerendorp waar ik leef), toch vind ik het nog steeds leuk om YouTube tutorials te kijken, pompoenen uit te snijden en leuke dingen te maken. Ook als ik aan Halloween denk krijg ik allemaal leuke herinneringen van vroeger. 

Wat vinden jullie het leukst aan de herfst?

Iris <3

(De afbeeldingen komen van weheartit.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten