dinsdag 14 oktober 2014

My life trough a camera #42

Deze week was druk met de laatste dingetjes voor school, veel lekker eten en een paar awesome quotes.
Monday


Ik had maandag het 8ste, wat betekent dat ik vijf uur thuis ben *aargh*, vandaar dat ik nooit zo enthousiast ben op maandag. Maar ik startte die dag wel goed, ik had namelijk een 10 voor Grieks! *applaus*
Dit plaatje kreeg ik toegestuurd en het maakte me even stil.. Het is gewoon zo waar en ik wou het graag even met jullie delen.
's Avonds kwam een vriendin van m'n moeder langs, en die bracht een hele stapel Jan, Jans & de kinderen mee, waar ik gek op ben. Als sinds mijn 5e verzamel ik deze boeken haha. Drie maal raden wat ik daarna heb gedaan
Dinsdag
Toen ik 's ochtends naar beneden kwam was mijn kat nogal speels. We hebben even gespeeld en geknuffeld en daarna ben ik naar school gegaan.
Waar ik de coopertest had, wat inhoudt dat je 12 minuten lang rondjes moet rennen (ik heb 2100 meter afgelegd, wat niet echt een atletisch record is, maar goed genoeg voor een voldoende haha). Ik was daarna dood op en voelde me ook echt niet lekker.
Na school ging ik langs bij Fay, met wie ik Holland's Next Top Model terug keek.
En mijn broertje's nieuwe elektrische drumstel kwam aan.
Woensdag
Ik begin mijn dag altijd op www.weheartit.com, waar ik vanochtend deze quote vond. Ik dacht eerst van: wie doet dat dan? Maar toen ik erover ging nadenken, betrapte ik mezelf er ook op dat ik dat ook best nog wel vaak doe. Goed om je te realiseren.
Wow wat is "This Is How We Do" een awesome song zeg! Ik heb hem de hele dag op gehad en de rest van de week zat hij in m'n hoofd. Super aanstekelijk en vrolijk liedje!
Toen ik naar pianoles fietste was de lucht zoo mooi! Het was best warm, maar net niet warm genoeg om zonder jas te fietsen.
Na pianoles ging ik gelijk door naar aikido. Dat is een vechtsport, kruising tussen judo en karate. Ik doe het al anderhalf jaar en het is superleuk! De groep is ook echt heel gezellig.
Donderdag
De dag begon goed, ik was verregend toen ik aankwam op school (lees: uitgelopen mascara à la monster van Frankenstein, nat & klitterig haar en verzopen kleding). Dus ik vrolijkte mezelf even op door milka te kopen in de pauze, haha.
Dit was mijn outfit die dag, ik vond hem best leuk eigenlijk. De top is van de Primark, het vestje komt van de GAP in Londen en de spijkerbroek is gewoon simpel van de H&M.
Tijdens het leren luisterde ik non-stop naar een kanaal dat ik net had ontdekt. O man, wat een geweldige zangeres is zij zeg.
Mijn kat claimde mijn hand en wou hem niet loslaten tot ik hem aaide. Cute.

Ik lachte me dood om dit plaatje. Echt zo herkenbaar.
's Avonds ging ik naar m'n oude basisschool, daar heb ik helaas geen foto's van gemaakt
Vrijdag
Eindelijk had ik de langverwachte vakantie!! Woehoe! 
Ik kocht een koptelefoon van de Lidl (€9,99!) voor mijn keyboard, maar hij paste er niet op. Toen kwam ik er achter hoe mooi de muziek op m'n telefoon daardoor heen klinkt, veel mooier dan mijn oortjes.
Ben ik de enige die het heerlijk vind om mee te schreeuwen met dit nummer? Call me grunge, I don't care. 
Here we are now, ENTERTAIN US!
Ik kwam langs deze geweldige etalage vol met chocolade en marsepein. *kwijl* Ik ging letterlijk dood.
Zaterdag
Eindelijk kon ik weer uitslapen! Ik ontbeet met een gebakken ei, made by mijn vader & broertje.
Hoe geweldig is deze M&M automaat? Te heilig gewoon.
's Avonds kocht ik een Starbucks bij de Albert Heijn, even lekker als de normale. Wow, wat veel foto's van eten haha.
En ik ging logeren met een vriendin.
Zondag
We ontbeten met een rol Oreo koekjes haha. Heaven.
's Middags ging ik op bezoek bij mijn oma in het ziekenhuis, daarom kochten we deze bloemen. Ik vind ze zo fleurig.
Ik haat ziekenhuis eten, maar dit ijsje kon er best mee door.
Wauw I like this song! Hoewel de clip wat minder is, blijft het liedje in je hoofd hangen. Hij stond dus de hele avond op repeat.

Dit was de eerste "my life trough a camera". Ik vond het super leuk om te doen, wat vinden jullie? Ik ga het deze week weer doen, laat weten of ik dit vaker moet doen. 
See you,
Xoxo Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten