zondag 12 oktober 2014

Personal update #1

Hey everyone,
Ik vond het wel leuk om random een Personal Update te maken. Om jullie even te laten weten what's going on in my life.


Vanaf morgen (maandag dus) ga ik beginnen met "MY LIFE IN PICTURES", waarbij ik dus een week lang foto's maak van alles wat mij bezig houdt, een online diary dus. Ik heb er super veel zin in!
Op school is het superdruk eigenlijk, vorige week had ik 5 toetsen, deze week iets minder, maar ik moet nog steeds eraan wennen. Alles moet snel en goed en veel, in tegenstelling tot mijn brugklas. Ik doe ook heel erg m'n best om gemotiveerd te blijven, maar soms is het wel lastig.

Twee dagen geleden hoorde ik dat m'n oma in het ziekenhuis lag, en ik ga haar vandaag bezoeken: gelukkig valt het wel mee. 

Vandaag moest ik twee keer huilen van blijdschap, de eerste keer omdat ik hoorde dat mijn nicht een tweeling (twee jongetjes) heeft gekregen en goed is bevallen. 

En vlak daarna was ik random aan het googelen of er nog leuke concerten zijn binnenkort (i love concerts) & toen stuitte ik op het concert van mijn idool: DEMI!!! (Yup I'm a Lovatic) Ik wist dat ze een tour deed, maar ik wist niet dat ze naar Nederland toekwam! In tranen belde ik mijn moeder op, en die is als het goed is, nu bezig voor tickets. DREAMS COME TRUE <3.
Verder ben ik druk bezig met allemaal artikeltjes te schrijven, ik begin het steeds leuker te vinden. Verwacht vooral lifestyle dingen, hihi.


Hoe gaat het met jullie?

See you next time!
Xoxo,
Iris

(De quote & de foto's van Demi komen van weheartit.com, de rest zijn mijn eigen foto's)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten